Thursday, January 9, 2014

Ο άνθρωπος μου

Τις προάλλες είδα στο News Feed μου στο fb αυτό και η καρδιά μου φτερούγισε...



Τελικά είναι τόσο απλά τα πράγματα στις σχέσεις... Τα λόγια είναι όμορφα και πολύ σημαντικά αλλά και εύκολα να ειπωθούν... Οι πράξεις όμως...  Εκεί φαίνεται ο άνθρωπος...

Και προφανώς ισχύει και για τα δύο φύλα...

Όσο περνάει ο χρόνος, η εμπειρία της Ζωής μας φανερώνει όλο και πιο κρυφές πτυχές του Είναι μας...

Γι' αυτό και είναι τόσο πιο δύσκολο να ερωτευτεί κανείς από κάποιο σημείο κι έπειτα... Όταν έχουν υπάρξει τόσες και τόσες απογοητεύσεις αλλά και όταν έχεις κατανοήσει τις βαθύτερες ανάγκες σου, δεν μπορείς εκ των πραγμάτων να ενδώσεις έτσι εύκολα όπως άλλοτε...

Αν και πάλι, ο κάθε άνθρωπος έχει διαφορετική εξέλιξη... Δεν μπορώ να μιλώ για τα 7 δισεκατομμύρια του πλανήτη...

Για τον εαυτό μου πάντως, έχω κατασταλάξει σε όλα τα σημαντικά και δεν νιώθω την ανάγκη να αναλώνομαι σε σχέσεις όπου δεν νιώθω εξαρχής αυτό το BOOM BOOM...

Θα μου πεις μια φορά το νιώθεις αυτό; Όχι ακριβώς...

Οι περισσότεροι από εμάς θα ερωτευτούμε δυνατά πάνω από μια φορά... Αλλά μια φορά θα βρούμε τον άνθρωπό μας... Απλά το καρδιοκτύπι είναι για μένα προυπόθεση για να ξεκινήσει κάτι σημαντικό...

Στη συνέχεια όμως χρειάζονται και άλλα πολλά...

Τί να την κάνεις την δυνατή, έξω από τα ανθρώπινα, έλξη αν δεν συνοδεύεται από μια ιδιαίτερη και όμορφη επικοινωνία, μια βαθύτερη κατανόηση, έναν άρρηκτο ψυχικό δεσμό;





Ναι, θέλω όλο το πακέτο αλλιώς δεν το κουνάω ρούπι από την Ελευθερία μου.