Wednesday, January 1, 2014

Όλα θα πάνε καλά II

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, η τελευταία φράση στην προηγούμενη ανάρτηση μου δεν υπονοεί ότι ένας από τους στόχους μου για φέτος είναι να παντρευτώ. 

Θα ήταν τουλάχιστον αφελές να το έθετα σαν προσωπικό μου στόχο όταν μια τέτοια έκβαση στη ζωή μου θα απαιτούσε πρώτα απ' όλα, πολλή αγάπη, πολύ Έρωτα και μια ευτυχισμένη, συναρπαστική σχέση με κάποιον. Αυτά τα ορίζει η Μοίρα. 

Ο άνθρωπος με τις επιλογές του μπορεί να επηρεάσει το πεπρωμένο του, να "κάψει" κάρμα και να αλλάξει την τροπή πολλών πραγμάτων αλλά σε τέτοια σημαντικά ορόσημα της Ζωής, υπεισέρχεται και το Συμπανάκι, όπως και να το κάνουμε. 

Συν το ότι it takes two to tango...

Άσε που και την τέλεια σχέση να είχα με όλες τις προδιαγραφές και πάλι, δεν ξέρω, θα είχα τις επιφυλάξεις μου. Σε έναν ιδανικό κόσμο, ναι, θα ήθελα να παντρευτώ. Σε αυτόν όμως που βασιλεύει ο εγωισμός... Δεν ξέρω.


Οπότε όχι, δεν είχα αυτό στο μυαλό μου καθόλου όταν έγραψα "και στα δικά σας". Εννοούσα και στην επίτευξη των δικών σας προσωπικών στόχων.