Thursday, November 28, 2013

Οδοιπορικό

Θα ήθελα  να κάνω ένα οδοιπορικό σε περιοχές της Ελλάδας που δεν έχω πάει ακόμη. 

Στο μυαλό μου έχω αρχίσει και δουλεύω  ένα πιθανό δρομολόγιο. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να επισκεφθώ περιοχές που δεν έχω πάει ποτέ και παράλληλα να αποτυπώσω στιγμιότυπα από την καθημερινότητα της επαρχίας εν μέσω κρίσης. 

Σκέφτομαι να ξεκινήσω από τη Β. Ελλάδα. 

Ξέρω ότι κάποιες περιοχές βιώνουν βαθύτατη ύφεση λόγω της όλης κατάστασης. Κάποιες άλλες έχουν επηρεαστεί πολύ λιγότερο. 

Θα με ενδιέφερε να κάνω και ένα ρεπορτάζ με κάμερα και συνεντεύξεις με τους ντόπιους. Δυστυχώς δεν έχω ούτε κάμερα αλλά ούτε τις τεχνικές γνώσεις. Οπότε θα αρκεστώ στο iPhone. Και σε ένα τετραδιάκι που θα πάρω μαζί μου. 

Δεν έχω αρκετά χρήματα να λείψω συνεχόμενα οπότε σκεφτόμουν να το κάνω διακεκομένα, ίσως ανά βδομάδα ή εναλλακτικά ανά δεκαπενθήμερο. 

Ίδωμεν...