Saturday, November 30, 2013

Οδοιπορικό IV

Είμαι ακόμη Αθήνα. Άλλαξα το εισιτήριο μου για αύριο κι αν δεν προλάβω κάποιες δουλειές που θέλω να κάνω πριν φύγω, θα το ξαναλλάξω για Δευτέρα.

Πάλι καλά που τα εισιτήρια εσωτερικού αλλάζουν σχετικά εύκολα και συνήθως ανώδυνα. 

Κι ευτυχώς που δεν πέταξα απόψε το βράδυ όπως είχα προγραμματίσει γιατί δεν θα 'θελα να πετάω Θεσσαλονίκη με τέτοιο μίζερο καιρό. Θα μου πεις, ποιος μου εγγυάται ότι αύριο το βράδυ θα 'ναι καλύτερα τα πράγματα; Κανείς αλλά μπορώ να το ελπίζω.  

Στο μεταξύ, διαμόρφωσα κάπως διαφορετικά το πρόγραμμα μου. Δεν θα επικεντρωθώ μόνο στην Μακεδονία και τη Θράκη αλλά θα συμπεριλάβω και άλλες περιοχές της Ελλάδας - και όχι μόνο όσες δεν έχω επισκεφτεί ως τώρα. 

Δεν ξέρω πόσο θα μου πάρει να ολοκληρώσω αυτό το οδοιπορικό. Εξαρτάται κι από κάποιους αστάθμητους παράγοντες. 

Πάντως σίγουρα θα περιλαμβάνει πολλά διαλείμματα κατά τα οποία θα γυρνάω Αθήνα.