Friday, December 27, 2013

Κοίτα να δεις τώρα

Κι εκεί που έλεγα να αφήσω το νησί για τώρα, εκεί που έλεγα να επικεντρωθώ στο γράψιμο ακόμα περισσότερο και να αναβιώσω ένα παλιότερο project( Calliope Iris Design Studio) εντός των Αθηναϊκών τειχών, να σου μου τηλεφωνεί η κυρία με το ωραίο σπίτι. 

Όταν οργάνωνα την φυγή μου για το νησί μες τις γιορτές με την προοπτική να μείνω και αργότερα( πιθανώς για ένα διάστημα κάποιων μηνών) είχα ήδη αρχίσει να ψάχνω για σπίτι μέσω Ίντερνετ. Κάποια στιγμή βρήκα ένα πολύ ιδιαίτερο σπίτι, μεγαλύτερο και ακριβότερο από το budget μου αλλά όχι και απλησίαστο. 

Όταν τηλεφώνησα όμως στην ιδιοκτήτρια μου είπε ότι το είχε νοικιάσει πρόσφατα αλλά δεν ήταν κι ευχαριστημένη για διάφορους λόγους. Μου είπε πως αν υπήρχε κάποια απροόπτη εξέλιξη και ξενοικιαζόταν το σπίτι, θα μου τηλεφωνούσε. 

Τελικά συνέβη. Το σπίτι ξενοικιάστηκε προχθές και η ιδιοκτήτρια μου τηλεφώνησε χθες το απόγευμα να μου το πει. 


Αυτός ο συνωστισμός πλανητών στο Ζυγό με έχει κάψει τελικά.