Sunday, December 8, 2013

Ποιος λογικός άνθρωπος...

...μπορεί να δει την προηγούμενη συνέντευξη του κ. Θεοδωρίδη και να μην του ανέβει το αίμα στο κεφάλι;

Εγώ πάντως δεν τα κατάφερα.

Και δεν ήταν καν η πρώτη φορά που τον άκουγα να τα λέει. Θυμάμαι μια συνάντηση σε μια καφετέρια πίσω από την Μητρόπολη πριν από ενάμισι χρόνο περίπου.

Πραγματικά, θέλω να τον ξαναδώ επειγόντως τον κ. Θεοδωρίδη. Θέλω να του κάνω μερικές διευκρινιστικές ερωτήσεις. Γιατί θυμώνω πολύ με την ιδέα ότι τα 8/10 του εισοδήματος μου αυτή τη στιγμή πάνε κάθε μήνα στο στεγαστικό μου δάνειο. Και επειδή δεν βγαίνω οικονομικά, το πληρώνουν οι γονείς μου. Το οποίο με ενοχλεί διπλά, πρώτον για τον εαυτό μου που δεν είμαι σε θέση να τον συντηρώ από μόνη μου 100% και δεύτερον για τους γονείς μου που πιέζονται κι αυτοί από χίλιες μεριές.

Και ενοχλούμαι άλλο τόσο γιατί εξαιτίας της όλης κατάστασης, αναγκάζομαι να μένω εδώ και μήνες με τους γονείς μου σε αυτή τη φάση αφού δεν έχω την δυνατότητα με το εισόδημα μου να νοικιάσω σπίτι και να πλήρώνω και όλους τους λογαριασμούς.

Και η αλήθεια είναι ότι εδώ και πολύ καιρό ήθελα να βρω τρόπο να στείλω στον αγύριστο το σύστημα και ειδικότερα αυτούς τους προδότες της κυβέρνησης.

Αν οι υπόλοιποι Έλληνες δεν είναι έτοιμοι να το κάνουν, ΟΚ, δικαίωμα τους. Αλλά γιατί να με καταδικάζουν και μένα στην δική τους μιζέρια;